dilluns, 11 de març del 2013

frases fetes


En un tres i no res

Una vesprada el meu cosí i jo estàvem jugant al carrer quan de sobte un gat negre va botar a la cara del meu cosí, jo em vaig posar molt tremolósper si el gat negre em feia alguna cosa a mi. Va passar un senyoreta passejant al seu gos. De sobte la seua corretja es va trencar i el gos va eixir correns cap al gat negre. En un tres i no res el gos i el gat estaven correns al voltant del meu cosí.



Costar un ull de la cara

Fa dos sètmanes Joan va anar a un partit de futbol on jugava el seu equip preferit de sobte va agafar les seus pipes, quan un tros de pipa se li va quedar en la seua gola i va anar correguent al xic que repàrtia aigua li va costar un ull de la cara la botella d´aigua i se li passa



Donar carabasses

Alícia era una xiqueta molt lletja li agradava un xic de la seua classe anomenat Lluís, era el típic xic que sempre volia ser el centre d'atenció i, com no, era molt bonic. Alícia estava molt enamorada d'ell però a ell no li agradava. Un 14 de febrer Alícia li va demanar eixir a Lluís, però ell li va donar carabasses.

Ej2: L'any passat en Halloween vaig anar a l'amic de la meva mare i li vaig demanar caramels de color roig i em va donar carabasses de color negre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada