dilluns, 11 de març del 2013

Frases Fetes.

Fer cara de pomes agres
Porte més d’una setmana vivint en una casa nova d’una finca prou vella, que soles viuen persones majors. Jo abans vivia en un xalet i com quasi tota la gent que viu en un xalet té un gos. El meu gos es diu Hilko i el porte al parc totes les vesprades per a que fatja les seves coses. La meua veïna Pepa és molt renegona, sempre que isc em fa mala cara, però aquest matí m’he pogut riure massa, me l’he trobat amb una carassa d’una poma agra perquè li havia eixit bigot i hem tirat més de mitja hora rient-me.


Donar carabasses
A Bunyol, un poble de València, es celebra tots els anys la tradició de la tomatina, on tot el món es tira tomata al cap, al cos, a tots els llocs. L’any passat vaig anar amb la meua mare i em vaig penedir molt perquè uns vàndals varen arruïnar el dia colant-se en una carrossa i llançant carabasses a la gent, cosa que això no esta be perquè feien mal.El millor és que a l’acabar als vàndals els pilla la policia i els obliga a donar carabasses a tot el món, ja que damunt eren robades.


Costar un ull de la cara
Ahir vaig llegir una notícia al periòdic que em va deixar sorprés, tractava d’un home que no tenia família ni res, estava ell a soles en la vida, però això si, tenia tots els diners del món. Així que va anar a una bruixa d’eixes que et descobrixen el futur, ja que podia permetre gastar-se els diners que feren falta. A l’acabar d’escoltar el que deia la bruixa ell va traure la cartera per a pagar-li i la bruixa li va dir ‘’No em pague amb diners, açò et costarà un ull de la cara’’ i l’home pensant que el que la bruixa li havia dit era veritat va anar a una clínica a llevar-se un ull per a donar-li’l a la bruixa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada