dilluns, 25 de febrer del 2013

Frases fetes

A cavall regalat, no li mires el dentat
Anava caminant pel carrer, i un home em digué que em regalava un cavall. A mi m’agradaven molt els cavalls. Vaig anar corrent a la granja del poble del costat, quan vaig entrar, l’home em va portar fins a ell i me’l donà. Hem va resultar estrany que me’l regalara però vaig fixar-me en la seua dentadura, i no tenia dents. Així que, a cavall regalat, no li mires el dentat.

Estar amb l’aigua fins al coll
El meu amic Pere i jo anàrem a passar el dia al riu, anàrem prompte a comprar el dinar i el berenar. Quan arribàrem, vam decidir banyar-nos i llevar-nos la calor de damunt. Pere es va tirar de cap a la part més fonda, l’aigua li arribava per la cintura. Mentre que jo estava amb l’aigua fins al coll.

Estar com una bassa d’oli
Anna era una xiqueta d’onze anys, tots els diumenges pujava amb la seua família al seu xalet. Era el primer diumenge d’agost i feien 40 graus amb un fort vent de ponent. Agafaren el cotxe i anaren ràpidament al xalet per a nadar en la seua piscina. A la mitja hora d’arribar, Anna es va posar-se el banyador i es va dirigir a la part més alta que és on estava la piscina. Rafa, el cosí d’Anna va agafar-la amb totes les seues forces i la va llançar a la piscina. Ella va donar un crit i va eixir corrents. Anna li va dir als seus pares que l’aigua estava com una bassa d’oli.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada