dilluns, 22 d’octubre del 2012

Missatge en una botella

Hola, em dic Marc Guillén. Em trobe en una illa on no hi ha ningú. Hi ha poc de menjar, i no puc dormir amb tranquil·litat.
Vull ajuda d’algun vaixell o d’algun helicòpter. L’illa queda delimitada per la part nord d’Oceania, vaig aparèixer ací amb una barca, la qual em vaig perdre en una acampada a la vora d’un golf. Ara mateixa em trobe gitat a terra relatant el fragment perquè el trobeu en una botella de vidre que tinc ací.
L’illa queda envoltada d’aigua ben neta, hi ha poca vegetació i al front hi ha una petita muntanya amb molt de verd. Jo crec que ací ve algun grup de gent a netejar la petita illa.
Per favor em trobe malament, exactament no tinc idea d’on em trobe. L’únic que vull es trobar ajuda perquè duc un any i vaig veure un home nadant pel mig del mar.
                               
                                Per favor vingueu ràpid, adéu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada