dilluns, 22 d’octubre del 2012

El missatge de la botella


!Ajuda¡
He tingut un accident d’avió. He eixit a l’altura de Mèxic direcció oceà pacífic a 160ºW aproximadament.
El motor ha deixat de funcionar i no he pogut tornar a enlairar.
Em trobe a una illa tropical, té un volcà i no hi ha cap indici de la convivència amb ningún humá.
També he deixat alguna fletxa a la platja indicant la  direcció del campament, proper a un riu, que hi podreu trobar a la part nord de l’Illa . Haveu de tindre cura ja que hi ha algún animal amb perill a la vora del riu.
Al riu he llançat alguna ampolla, 4 en total. Difícil elecció ja que el recipient té molta importància ací on em trobe.
Ara mateix, note que la bogeria fa poc a poc lloc al meu cap i la raó... no puc viure tan lluny de la meva família: La meua dona i del meu xiquet que complirà  la primera década prompte. He fet un regal per a ell, tenint en compte que tornaré prompte. Per favor, feu al meu fill feliç.  
                                                                                    
                                                                                     He d’agrair la teva col·laboració, Javi.

3 comentaris:

  1. Me ha gustado mucho ismael. creo que esto lo digo por parte de todos que Telo curras mucho todo lo que haces y eres un ejemplo para toda la clase . Todo mi apoyo valentin lorente

    ResponElimina