dilluns, 22 d’octubre del 2012

Missatge en la botella



Jo Benjamín Navarro em trobe perdut en l’illa Cabverd, perduda a Xile. Em trobe mal amb molta fam, mal de la panxa i del cap, em trobe molt marejat. He arribat a l’illa perquè m’he caigut de l’avioneta, demane urgentment ajuda i menjar. Tota aquella gent que ho veja per favor que vinga a per mi o que criden a d’algú perquè vinguen. Aci no tinc cobertura per a tocar a d’algú, vull anar-m’en ja d’a, l’aigua pareix bruta i contaminada, l’illa em pareix xicoteta, no tinc molt de buit per a corrér i caminar, em trobe atrofiatat. Duc un dia ací en l’illa perduda de tot el món, demane a la gent que mire la botella amb la nota que vingà aci a per mi ja he dit on em trobe, i ja em trobe agobiat  de l’illa de Cabverd, la gent que no puga vindre pot tirar-me menjar, però per favor AJUDA!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada