dilluns, 22 d’octubre del 2012

MISSATGE EN UNA BOTELLA

Hola, em diuen Elena Ruiz, porte molt en l’illa d'enfront del teu vaixell.
Per favor heu de vindre a per mi molt prompte, tinc molt de fam, no hi ha menjat per ninguna part, per la nit tinc molt de fred, i tampoc tinc ninguna ferramenta per a defendre’m del la natura. Porte en l’illa molt i únicament tinc una bengala, així que quan veja el vaixell prop de la platja aniré al pic de la muntanya i tiraré la bengala per a que la vegeu, així que atenció a l’illa per favor. I quan ja la haja tirat baixaré a la platja molt ràpid per a que em pugueu recollir.
Molt important el menjar per favor, no tinc ni idea de quan em puga quedar de vida, així que veniu molt prompte perquè tinc molt poca energia i no puc ni moure per la fam que tinc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada