dilluns, 22 d’octubre del 2012

Missatge en una botella


 MISSATGE EN UNA BOTELLA!

Auxili!
Em trobe perduda a una illa molt llunyana i no tinc aliment per a menjar ni aigua per a beure, per favor podrien ordenar a algú a recollir-me, em trobe malament i vull dormir un poc. He de  tornar al meu poble ja que em trobaran a faltar. He de tornar al meu poblat prompte. Allí tinc el càrrec de policia i treballe com a gerent. Demane ajuda d’un lloc molt perdut i no tinc cap idea d’on em trobe. M’he caigut d’un avió que ha aterrat repentinament quan anava a un encàrrec molt important. Anava a Aràbia. No hi ha cobertura per ningun lloc, he de cridar a la meua família per a dir-li que em trobe bé. Acabe de vore un helicòpter, intente fer que em veja i així que em puga ajudar a anar al meu lloc. No m’enrecorde de ninguna... he perdut el coneixement i ara l’acabe de recuperar. Com em dic?, on em trobe?, qui m’ha deixat ací?... Agrairia que algú m’ajudara i em duga al meu lloc de procedència... Em trobe molt agraïda de que m’ajude. Vinga molt ràpid. Per favor vull ajuda. Em muir a poc a poc. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada