dilluns, 22 d’octubre del 2012

MISSATGE DE LA BOTELLA



No puc amb açò, no tinc cap idea, una hora, un dia, un any... Em trobe ací perdut amb el món i amb mi mateix; or, una bella dona? no, demane la llibertat no puc amb el martiri de trobar-me al món perdut,  mariner trobador de mi,  que l’aigua et llega la clau de la meua llibertat, trobam faré foc cada matí amb l’eixida de la llum del dia i cada nit quan la lluna aparega tan bella com aquella dona que en aparèixer et marca.

Mai creia que em trobaria al lloc equivocat a l’hora equivocada però deu volia que aquell avió mai aplegara a terra però que et vaig a contar, li pregue a l’home que trobe açò m’ajude i déu li ho pagarà, en canvi decideix fer-te el boig i el teu naviu i tripulació trobaran la mort junt a la teua família.

                                                                                                                     Vinga promte. 

1 comentari: