dilluns, 22 d’octubre del 2012

missatge en la botella

¡important!  per favor no va de  broma! no el tireu al fem

Hola em diuen Ferrútxo em trobe en una illa però no crec que aparega en cap mapa. Per favor m’agradaria que vingueu a per mi, tinc molta fam i vaig en camí de trobar algun lloc on hi haja aigua.Em trobe perdút no hi trobe cap objecte en tot allò que veig. Ahir vaig vore molt lluny un vaixell carregat de petroli i he intentat fer un vaixell o quelcom paregut però no trobada cap objecte amb el que fer-ho. No hi ha cap arbre tot i que m' he trobat una botella crec que pot pertànyer a la polució del medi ambient. El diumenge anava en un vaixell navegant per l'oceà pacific quan un amic em va llançar per la borda portam ajuda atentament al cap de la policia o al bomber del poble de moment la meua vida no corre perill.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada